Belinayyy Molfix sizdede iz yapiyo mu ne zaman acsam hep iz var bebegimin bacaklarinda . 9 kiloya kada yaziyo benim bebegim daha 6kilo
HilalAkif Eliztosum_ kiloya çok takılmayın. 9 kgya kadar o numarayı kullanmamız imkansız. Bebeğin bacaklarında iz yapıyorsa üst numara gerekiyor demektir
Ftmacgdm Kuzu12 hiç karşılaştırma gibi fırsatım olmadı ki haklı olabilirsin kg aşmadığı sürece bir büyüğü denenebilir sıkmasında bebişi😌
Belinayyy Kuzu12 miniesi yapmiyo dediler ama molfixden o kadar stok yapmisim ki onu denemeye firsat olmadi . Molfixden memnunum aslinda ama izi gorunce sıkıyo bebegimi rahatsiz ediyo gibi geldi
Ayseagenurcngl Kuzu12 genelde pişik yapıyor molfix bende ilk kullandım pişik yaptı etrafımdaki insanlardanda ay ı şeyleri duydum
Kuzu12 Ayseagenurcngl ben alışması için bir ondan bir ondan kullanıyorum çok şükür bişey yok bide bepanthol pişik önleyici sürüyorum bir şey olmuyor
Ayseagenurcngl Kuzu12 bizimde ilk başlarda yoktu sonra çok kötü yaptı krem sürdüğüm halde çok kötü oldu pişiği iyice kabardı sonra başka beze geçtim hiç birsey olmadı Allah a şükür
Miskokuluevlat Kuzu12 molfix hic tavsiye etmiyorum canim hem lastikleri cok sıkıyo hemde yeşil bölümü çok sert sanki içinde küçük küçük taşlar var gibi bebegimin poposuna iz yapıyordu nefret ettim