Elzanesr Dört buçuk aylıklar ikizlerim biberon veriyorum ısırıyorlar yan tarafına dönüyorlar sürekli salya akıyo diş belirtisi mi acaba?
Beril_nur Elzanesr evet bazen çok sürüyor salgalar felan benım kızımda oyleydi 8 aylık cıkartı alt dıslerı