Kızlar bebeğime tek bakıyorum ailem uzakta.Bebeğim bir hafta sonra uc aylık olucak dogdugundan berı gunduzlerı uyutamıyorum memede kucakta uyuyor besıgıne yataga koyunca uyanıyor.Hiçbir iş yapamıyorum uyumadıgı ıcınde huysuz oluyo sürekli aglıyo.Wcye bıle gidemiyorum.Yardımıza ıhtıyacım var.Nasıl uyutabılırım?Uyku egıtımı dusunuyrm alıp yararını goren oldu mu?