snowflake Sağım yapın.Gümüş kapak ve madecassol krem kullanın.Benim oğlum hem tırnak atıp hem de dişleyip oyuk açmıştı.Bir haftada geçti.Yalnız sadece sağım yapınca sütünüz azalıyor.Dereotu,ceviz,bulgur,humana çayıyla filan destekleyin.Bir hafta sonra da sütünüz normale dönüyor.Şuan yaralarımdan eser yok,sütüm de bol.