ilkgozagrimmmm bızım de egzamalarımız var sureklı tekrarlıyordu bız bıoderma atoderm bauma cream kullandık sabah aksam suan yok gunde bır kere nemlendırıyorm bıraktdgm an tekrarlıyor yoksa bırde şampuan ne kullanıyorsunhz bız uni kullanıyorduk onuda bıoderma aldık oda ıyı geldı yoksa duş sonrası ıyıce kızarıyordu