Ikraninannesi1 15 aylik bi kızım war yemek yeme konusunda çok kötüyüz önüne ne koyarsam koyuyum yüzüne bile bakmio ağzını acmiyor ağlamaya başlıyo tükürüyo ama hemen sonrasında emme die ağlamaya başlıyor ne yapacagimi şaştım …
Atlas007 Ikraninannesi1 bizdede durumlar aynı bugün son cagre hastane gitmek oldu kan talilleri falan bakıldı dış çıkarma dönemlerinde olabilir dedi vitamin takviyesi falan verdi isterseniz sizde bi baktirin derim
Ikraninannesi1 Atlas007 bende baktirdim tahlilleri şükür temiz genede destekleyelim dedi doktorumuz .vitamın verdi ama hala tık yok yemek yemiyo kilosu da az … sizde durumlar nasıl kilo olarak yeme olarak
Atlas007 Ikraninannesi1 yeme asla yok şu 10 gündür falan ağzına soktuğunu kusuyor sadece emmek istiyor kiloda sınırda kötü denmez ama iyide denmez dedi
Ikraninannesi1 Atlas007 ne yapıcaz bu bebelerle bilmem bizimki de aynı durumda 1 hafta çok iyi yiyo 1 hafta ağzına lokma koymuyo
Sinem16y Bizde aynı durumdayız aslında yemesi guzeldi sonra yasına girdi dişleri başladı derken kesildi yemesi suan sadece mama severek yiyor onun dısında yemeklerde cok zorluyor
Ikraninannesi1 Sinem16y bizimki mama da yemiyo belki sürüm yetmiyodur die mama aldım ama onuda yemedi
Ikraninannesi1 Song her saat başı farklı bi yemek yapıp koyuyorum önüne bazen corba bazen yemek bazen meyve ama yüzüne bile bakmio ağlamaya basliyo sofra kalkınca emdir diye ağlıyo