Fulyaalinmina ya ebelerin dediklerini önemseme. Benim bi ebeyle kötü anım var, aklima geldikce dövesim geliyor kadını. Benim ogluma da sürekli kilolu ,az emzir diyordu. 4 aylıkti daha. Baş cevresi büyük,doktora götür film ceksinler normal degil diyordu, cok iri bebek diyordu. Bende salak gibi ona inanip cocuk doktoruna gittim ,tabi obez olur diye az emzirmeye baslamiştim. Göguslerim şişmişti emzirmedigim icin,süt kendiliginden akiyordu. Oglum agladikca eşim sakinleştiriyordu. Sonra cocuk doktoru beni bi azarladi ki anlatamam, hemen agladım. Niye emzirmiyon cocugu, ac mı birakiyon, vicdanib sızlamadimi felan aboo saydıriyor doktor böyle. Haklida yani. Herseyi normal cocugun dedi. Sık sık emzir ,ağlatma sakın,vebali senin boynuna dedi. Cok kötü olmuştum ya. Sırf o ebeyi dövmemek icin saglik ocağimı degiştirmiştim. Hala da aklima geldikce sinir oluyorum . Sen sen ol.doktordan başkasina inanma.