Gunaydingece Geciyor merak etmeyin. 5 ayligiz biz 3 4 ay arasi canima okudu. Emzige bayiliyor meme gorunce cildiriyordu. Dediginiz gibi gece uykuda gunduz de uykulu halde veriyordum 4.5 aylik olup dunyayi gorup taniyinca gecti. Simdi de cok istahli emmiyor ama bezi dolu kilo alimi iyi. Her bebek farkli. Ve duşununki benim 3. Cocugum. Digerlerinde hic boyle seyler yasamamistim. Her cocuk ayri dunya anlayacağıniz.
Nillllllll Gunaydingece yaa aynen öyle dediğiniz gibi her çocuk farklı kimi çocuk da yapışıyor bırakmıyor e haliyle öyle olduğu için de annenin sütü iyi geliyor. Bizim öyle mi 😏
endegerlimoglumm Nillllllll canım inan bende bilmiyorum kafayı yiyem psikolojim çok bozuldu o agladikca emmedikce bende Ağlıyorum. Biberon verdim ondan sanırım bilemiyorum da
Nillllllll endegerlimoglumm tatlım lütfen sakin kalmaya çalış daha çok küçükmüş inşallah düzelir ya hem ayrıca biz de ilk doğduğunda yoğun bakımda kaldığında biberon kullanmışlardı sonrasında hiç kullanmadım ama şu an biberon ile emmeyi bilmiyor ama yine de çıldırtıyo işte beni 😞
MeK Nillllllll canım genelde gaz olduğu için emmiyor benimde öyle oldu sürekli masaj yaptım vücuduna iyi geldi birde sakin ortamda ve kimse yokken yanında emzir
Nillllllll MeK ben de sürekli hareket yaptırırım zıplatırım masaj yaparım falan sanırım bu geçici bir dönem umarım basit atlatırız 🥺
Nillllllll Mervekaraalp çok sakin davranıyorum zAten daha çok etkilenmesin diye ama bakalım dün çatlattı beni resmen inşallah kısa sürede çözülür 🥺
maysa-19 Arzymn aynısı bendede var 3 aya girdik sagi emerse solu reddediyor solu emerse sağda çıldırıyor biberon veriyorum bazen onuda almıyor kasıkla veriyorum bu sefer kaşığı reddediyor yutmuyor boğazına kaciyo şaştım artık
Arzymn maysa-19 bizimki uykudayken emiyor, biberon versem hiç hayır demiyor ama ona da alışsın istemiyorum. Bu sefer de biberondakini içiyor lokur lokur, niye bitti diye ağlıyor, 13 günümüz kaldı atak döneminin bitmesine, sabrediyorum. Darısı başınıza 😬
hayalll Nillllllll orta kulak iltihabından kaynaklı olabilir altı pişmiş olabilir diş çıkarıyor olabilir bunları kontrol edin ettirin benim ilk çocuğumda öyle olmuş bilmemişim bunda hemen gidip doktora gösterdim antibiyotik tedavisi başladık kulağı için şimdilik iyi gibi emmesi
Nillllllll hayalll AA evet haklısınız yarın 4.ay alışı var göstereyim doktorumuza ya tüh inşallah yoktur ya allah korusun 😞
Nillllllll endegerlimoglumm haklısın canım insan sakin kalamıyor ama elden ne gelir ya sabır çek ha bire 😣
NhL Nillllllll yaklasık bi aydan fazladır aynı durumu yasıyorum sadece uykudan uyanırsa ve gece emiyo onun haricinde asla emmiyo ve aglıyo cabalayınca da . Haliyle sütte cok olmuyo sık emmediği için takviye mana vermeye basladım mecbr günde bir veya iki defa 🙄🤦♀️
Nillllllll NhL ya çok geçmiş olsun ben mama vermiyorum ama günde bir defa pirinç unu ve formül mama birleştirip 2-3 kaşık veriyorum o kadar yani bir de iki üç kaşık su başka bişey yok. Acından ölecek ama yine de tadımlık emip duruyo doyuncana emmiyor yani 😣
Zeynep44 Nillllllll inanin az once doktorunu aradim artik bezdim bu cocuk memeyi almiyo ne yapmam gerek die. O da yogurt ve meyve sebze sularina basla dedi bu arada oglum 4 aylik
Nillllllll Zeynep44 ahh hadi bakalım insan korkuyor çok küçükler diye yoksa ben de başlamak istiyorum ama bilemedim ya ben de mi başlasam acaba 😣
NhL Nillllllll bende tereddütte kalmamak için mamayla şansımı deniyrm canm . Bi 6 aylık olsaydı en azndan ek gıda fln derken insann içi rahat ederdi biraz daha 🙄
Nillllllll NhL aynen ya valla korkarak veriyorum ben de 🙄😏 dediğin gibi bi 6 aylık olsaydı da gönlümce çorbalar püreler yapıp verebilseydim ama çok az kaldı sabırla herşey oluyor rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻🥰