Mommy_Tugsa 1 saat önce falan post actim korona oldugumdan süpheleniyorum yarın test yaptircam ama astımım var korkuyorum astım olup korona atlatan var mi?
MihraNilkuzusu Mommy_Tugsa kayınvalidem yeni atlattı gençliğinden beri astım hastası. 60 yaşında çok ağır geçirdi ama şükür şuan sağlıklı elhamdulillah
melisaninannesi Mommy_Tugsa inşallah değilsinizdir🤲 Tanıdığım yok daha çok yorum gelsin diye yazıyım dedim🌸
Yelda35 Mommy_Tugsa kekik çayı yapın mutlaka kaynar suya kekik atın limon bardağa koyduktan sonrada bal şifa olsun
Kaansmommy Mommy_Tugsa canım benim amcamda astım vardı hastanede yattı bi süre lütfen ama lütfen kendini ihmal etme
GoGirl Mommy_Tugsa bilgim yok ama pozitif cikarsaniz mutlaka belirtin ona gore ilgilenirler diye dusunuyorum gecmis olsun
Birminisannesi Mommy_Tugsa benim var hamileyken covit oldum kaç gece nefes almakta zorlandım çok zor geçti Allah yaşatmasın inşallah nefes alamamak çok zor
Mommy_Tugsa Birminisannesi evet en cok ondan korkuyorum Allah kimseye yasatmasin 🙄 kacinci gunde basladi nefes darligi