Piremsesin_annesi Merhabalar bende doğumdan sonra safra kesemde taş çıktı ameliyat olmam lazım ama korkuyorum benim gibi safra kesesinde taş olup aldıran varmı acaba sonrasında neler yaşadınız ağrınız yada yeme içmede sıkıntı oldumu ilerleyen zamanlarda
Mutlubebis Piremsesin_annesi babam oldu ameliyat sonrası yanındaydım hep. Ağrısı ilk gün oldu ilaçlarla hafifletiyorlar zaten. Kızartma türü bir şey yedikten sonra ağır geldiğini söylüyor sadece. Onun dışında herhangi bir problem yaşamadı 😊
Cer Piremsesin_annesi ablam oldu acisi hic olmadi yagli yedikten sonra sindirmekte zorlaniyormus he bide gaz cok yapmis oyle dio🤷🏻
deryakuralerturk55 Piremsesin_annesi ben bir bucuk yıl önce oldum ağrım uyandığımda oldu ama hemen ağrı kesici verdiler geçti bir haftaya tamamen toparlamostim ayrıca yediklerimde de bir rahatsızlık yaşamadım herseyi yiyebiliyorum