Merilice Mervedoruk benimde kızım 2 gün sonra 6 aylık olcak hala dönemiyo. Dönmek için çabası bile yok 😂 normal diyo herkes.
Milagrosoreiro Mom042 Henüz gücü yoktur canım merak etme zamanla döner benimki de ittire ittire dönmeye başladı bazen dönemezdi şimdi 10 aylığız tutabilene aşk olsun
Mom042 Milagrosoreiro ya oylemi ne biliyim ben iki tarafada ayni anda donerler saniyodum . Tesekkur ederim zaten dobmek istiyor kolu izin vermiyo gibi geri dusuyo insallah onuda becerir . Bizimkide cok hareketli kiloda almiyi bes dakika eli kolu durmuyo