Mucizeemmmmm Dikişim yerimin üst kısmında kızarlık var bugün soyulmuş birazdan daha kontrole gitmedim bide sün böyle jel gibi yapışkan bişe geldi elime normal nı neyden olmuştur ?
Araseymen Mucizeemmmmm emin değilim ama enfeksiyon kapmışsa iltihaplanma şeklinde sulanmalar olmuş olabilir.umarim birşey yoktur ama kontrole görmenizde fayda var.