Kizlar bende uzun zamandir nerdeyse 3 seneden fazla YUTKUNMA zorlugu var. Birsey yerken bogazimda takiliyor ( takiliyor gibi oluyor) veya nefes borumda kaliyor gibi oluyot yutkunamiyorum yedigim lokmayi. Bogazimun arkasinda kaliyor o an su icmem lazim. Intetnette piskolojikmen yaziyor. Gerci bende panik atak anksiyete var. Ama nebilim korkuyorum birgun tek basimayken nefes boruma kacacak hemlich manevrasi yapan kisi olmassa ve ölurum diye korkuyorum. Yemek yimek iskence oldu resmen iftarda sadece su ve sorva ictim😢 gerci ben salak gibi 3 gundur youtubeda videolara baktim bogazinda cisim kalan insanlara hemlich manevrasu yapiyorlar o goruntulere baktim insanlar o an nasil cirpiniyor nefessiz kaliyor. Yada guatr tiroidden kaynaklanabilirmi sizce? Kulak burun bogaz doktoruna gitmistim birsey yok dedu acaba guatir tiroid icin film mi cekseler? Veya beyinle alakali birseymi sizce? Offf😢😢