Candanotemm Sezeryan doğum yapalı 2 ay oldu ama göbek deliğinde düzelme yok normalmi? Korse taktığımda da iğneleyici acıyo simsiyah ne zaman düzelir?
Mom022 Candanotemm benim de çok geç geçti o siyahlık. Kantaron yağı sürdüm ama ise yarayıp yapamadığından emin değilim. Belki kendiliğinden geçmiştir.
Matmazell_ Candanotemm o zaman krem sür canım içine yumuşasın sonra kir gbi çıkıyo peçeteyle alırsan bastırmadan çıkar diye düşünüyorm
Tugce1634 Ben de sezaryen oldum,arkadasin dedigi gibi ne zaman ki karnima kese yapabilcek hale geldim o zaman gitti siyahlik😄
Kbra1213 Korkuyoruz kese yapmaya ama bi cesaretle yapınca geciyor 😂 bende farklı birsey sanmıstım kir mi artık neyse yapınca gecti 😂
Fulyaalinmina Candanotemm ben banyoya her girdiğimde kese yaptım resmen kir gibi soyuldu gitti 3. Ayda
Bernayben Hahah bir tek benim öyle oldu sanıyordum🤣 benim de kese yapınca geçti, kir gibi çıkıverdi 🤣
Elasuheda Candanotemm banyoya girdiğinde lifle sür oraya çıkınca da yumuşamış oluyor sanki kirini çıkarıyormuş gibi parmağınla ovala siyah siyah çıkıyor benim ki öule oldu
Elasuheda Candanotemm yara mı oldu teramisin felan sürsen yaraysa eğer geçer hemen çok iyi geliuor yaraya felan geçmiş olsun acelesi yok iyileşene kadar daha dursun öyle artık 😞