Kızlar 8 buçuk aylık bebeğim var sanirim mevsim geçişi den dolayi nezle olmus bütün akıntısı var ara sıra öksürüyor hapsuruyor falan koronadan dolayı hastaneye götürüp çıkarmak istemiyorum suan öyle cok ciddi görünmüyor ates falan da yok evde doğal nane limon falan verebilir miyim acaba önerisi olan var mi