Zehraeymenn Malum çocuk ek gıda donemi sürekli elinde yerken bişeyler dökülüyo diğer süpürgeler sürekli kullanmak zor bu süpürgeyi kullanan var mı almayı düşünüyorum bi fikrinizi alayım dedim 🙏🏻
Oznurckose1 Zehraeymenn merhaba bekarken kullanmıştım annemde, fazla yük verirseniz ortadan 2ye ayrılır bende öyle oldu biraz😀 onun haricinde fantomun dik ama o hamarat olanından kullanıyorum 4 senedir çok memnunum