Hanımlar benim esim korona oldu karantinasi bugün bitti ben cok dikkat ediyorum evde eldiven plastik tabak kasikla falan veriyorum esimin yemegini onu cöpe atiyo temas falan etmiyoruz. Herneyse ben haftasonu halsizlestim biraz öksürük vardı dünden beride burun tikanikliğim var. Bide sabahtan beri koku aliyorum ama tat alamiyorum yani şöyle alıyorum yediğim seyden ya tuz ya seker tadı alıyorum baska tat yok ne yedigimi anlamiyorum yani. Koronada tat kaybi böyle mi oluyo? Yoksa hicbi sekilde mi alınmiyo