Didem34 Kızlar 21 gün önce sezeryan dogum yaptım hala kanamam devam ediyor regl gibi. Sizlerin ne kadar zaman sürdü kanamanz?
Kubraa_cayyyyyy Didem34 ilk 2 hafta adet kanaması gbi sonra sonra lekelenme tarzı toplam 41 gün devam etti
Didem34 Nbg_26 Aysow Kubraa_cayyyyyy Derinmeva ayy cok yaaaa bende ped takmıyorm artk valla kat kat peçete koyuyorm yara olucak kasınmaktan nereye kdar 🙄 40 ınz cıknca doktorunuza alttan muayne oldunz mu
Nbg_26 Didem34 evet oldum, sonrasında bebek 6-7 aylık olunca çağırdı. Bu ay gidecektim ama korona çok yayıldı diye bir sonraki aya gideceğim 🙈
Didem34 YigitAlpsMom gerçekten bayaa yoğunmus. Benimde bitiyo giibi oluyo sonrq bi bakıyprm cogalıyo gene
Cansuukoosee Didem34 suan 29 gün oldu hala devaö ediyor ama azaldı lekelenme gibi oluyor 40 ına kadar biter diye tahmin ediyorum 😅