Elaogemnes Kartanesi26 doğduğundan beri yastıklı yatıyoruz biz reflüsü vardı oyüzden başladık kendide sevdi incecik yastıkta yatar hep 😇bebeğiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın bir sıkıntısı olmazmış yastıklı yada yastıksız
eslemsiii Kartanesi26 benimki normal yükseklikte bişey ama ya kafamın üstündedir ya da bacağımın arasında ☺️
Berrusunannesi Kartanesi26 benim kızım 5.5 aylık yastıksız asla yatmiyo uyku başına vuruyo genede yatıp uyumuyo napcam bilmiyorum
Kartanesi26 Berrusunannesi Yaa neden yatmıyor ki hep yastıkla yatirdiysaniz alışmıştır belki cnm ben hiç yatırmadım