Aysecglar çok çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede atlatırsınız. Mamadan kastınız devam sütü sanırım. Biz de bi süre önce geçirdik, ben bebelac almıştım sorun yaşamamıştık. Bebeğim emerek uyuyan ve anne sütü dışında hiç mama içmemiş bi bebek. İlk gün çok ağlamıştı ememediği için ama sonra içti. Belki bebeğiniz sevmemiştir. İsterseniz mamanızı değiştirip deneyebilirsiniz.