Arkadaşlar oğlum 9+2 aylık. Sırt üstünden yüz üstüne dönüyor ama yüz üstünden sırt üstüne daha dönmüyor. Yüz üstü durmayı pek sevmiyor bu yüzden de emeklemiyor daha. Sinirlenip ağlıyor. Ama ayakta tuttuğumda sıralıyor destekli durduğunda ayakları üzerinde durabiliyor. Endişelenmeli miyim? Çok kafama takıyorum bu durumu? Sizin tecrübeleriniz nelerdi, neler önerirsiniz ? Teşekkürler