ozgurunannesi Benim kızım 2 yaşında ddigimi anlıyor. tadına bakmak zorundasın, beğenmezsen yeme diyorum. tadina bakıyor genellikle tadımdan sonra yiyor.
Belki yanlış yöntem ama bize doktor buna izin verdi. Kilosu geri çünkü yesin nasıl yerse yesin derdindeyiz. İlk tabağı koyuyorum kendi yiyo birkaç kaşıktan sonra sıkılıyor. Devamını cizgi film karşısında ben yediriyorum