E-annesi bi sey oldugu yok tabikide ozgur bir platform herkes istedigini yazabilir. Sadece benim bunu soylememdeki amac sicagi sicagina buraya yazmaniz . Buraya girip vaktinizi oyle degerlendiriceginize tutun bi kuran okuyun bilmiyosaniz acin internetten turkce olarak eslik edin . Bol bol duasini okuyun . Bunu kastetdim ben . Siz uzulmuyosunuz falan demedim tabikide . Ozur dilerim tekrqrdan sizi uzduysem fakat benim dusuncem buydu .