E-annesi Annem koronadan yoğun bakımdaydı 10 gündür 20 gündür hastanelerdeudi bugun ölüm haberini duyduk çok zormuş gerçekten annesizlik annelerinizi üzmeyin değerini bilin kızlar
Melekkizimmzeynep E-annesi bende 6 ay önce covidden babamı kaybettim çok iyi anlıyorum seni son kez yüzünü görememek sarilamamak içimi yakıp kavuruyor
Minik_Hanim Melekkizimmzeynep E-annesi Cok zor cok aci😔 allah sabirlar versin mekanlari cennet olsun🌸🙏