biranne1 kizim 20 aylik bizde de başladı. Atmayi saymiyorum o hep vardı gecmek bilmedi dün en son telefonumun arkasını parcaladi atınca😔 kizmaktan da anlamiyor konuşmaktan da.. kizinca daha cok hosuna gidiyor kikir kikir gülüyor 🤦♀️
İstedigi olmayınca agzini basini duvar, masa kenari, kanepe o an ne bulursa oraya vuruyor.
2 gundur bide isirmaya basladi.
Evde yamyam besliyoruz, nasıl gececek bilmiyorum.
Doktorlar tepki vermeden dikkatini dagitin diyolar ama mübarek dağılmıyor da🥺🥺🥺