Geçen hafta salı günü ananeme covit aşısının 2.dozu yapıldı ve ertesi günü hastalandı. Mide bulantısı öksürük kusma ishal ateş hepsi var. Şimdi haberini aldık bayılmış baya fenalaşmış. Ambulansla hastaneye kaldırmışlar. Dedem perişan halde ağlıyor. Test yapmışlar şimdi. Nolur dua edin ananeme. Birde aşı sonrası böyle fenalaşan yakınlarınız oldu mu.