Ya kızlar 5 ay 7 günluk, uyku sorunumuz başladı. Akşam uyumuyor deli gibi oynuyor söyleniyor ama uykusu var aslında gözlerini kasıyor ve huysuzlaniyor. Kucakta pis pis pat pat ve hafif sallayarak uyuyuyorum. Keyif yapıyor gibi takılıyor ama uyumuyor. Uyusa da besigine yatağına koyunca uyanıyor ağlıyor gibi söyleniyor, kucağıma alıyorum uyuyor. 10 buçuk gibi akşam gece uykusuna geçti. 1 hafta önce 8-9 gibi uyurdu. Çok yoruldum. Sabah 7′de kalkıyor. Bir de sabaha karşı da belli bir saatten sonra hareketleniyor.
Kanguruda gezdirdim dışarda sitede, normalde uykusu gelirdi gelmedi. Nasıl yanaşmaliyim ona? Hadi bırakayım oynasın diyorum ama belli bir şeyden sonra huysuzlaniyor.