Nurhayat aynı sorun bizde de mevcut malesef.. kızım 4,5 aylık babasına verdim ama asla gitmek istemedi sakince konuştum ve kucağına bıraktım kızımı. Sağlıkçı olduğu için malesef çok yoğun çalışıyorlar ama evde olduğu gün mutlaka beraber vakit geçirmelerine fırsat veriyorum. Böyle böyle aşacağız ne yapalım 😞