Kızlar korona olup bı daha olan varmi ama duyumlarla değil ailsinde veya kendisinde olan varmı ?çok merak ediyorum bı geçiren bir daha geciriyormu ?bir sene önce geçirdim geçirdiğim zaman bir daha olmazsın dediler sonra bı dönem oldun ama yine olabilirsin denildi şimdide 6 ay geçirenler olmaz deniliyor bu işin aslı astari ne biride çıkıp tam anlatamadi🤔bu korona aya göre yıla goremi bulaşıyor 🤷