Annenry Arkadaşlar aptamil conformil kullanıyorduk fakat mamayı değiştirmek istiyoruz nutricare mi yoksa nitro konforumu onerirsiniz gaz kaka durumları nasıldı yorumlarinizi bekliyorum
Selin28 Ben nutricare kullanıyorum çok memnunum gazi da rahat çıkarıyor öncesinde hipp ve sma kullandım gazı da çıkmıyordu ve devamli kusuyordu