Mom077 Ben iki doktora gittim hem özel hem devlete ikisi de alınması gerektiğini söyledi hatta hamile kalmadan önce almasını söylemişti bir doktor ben de unutup gitmiştim şükür ki bebeğime hiç birşey olmadı ama doktorum almasını öneriyor etrafımda olan insanlarin kimisi ise bebeği korur düşürme riskini azaltır internette ise tam tersi bebeği düşürme risksi çok yüksek vs. Şeyler ne yapacagimi bilemedim ve spiral taktırmak da istiyorum onda da zararı olur mu bilmiyorum 🙄🙄