1balkizannesi Bugün tam 8 aylık olduk çok şükür zaman hızlı geçiyor 🥰🥰🧿🧿 oturuyor ama 5-10 dakka sonra devrilmeye başlıyo ara daha tam desteksiz oturamıyor emeklemeye dair hiç bir belirti yok 🤦 yerde yatmayı hiç sevmiyor koltuğa yaslanıp ayakta duruyo ayakta durmak çok hoşuns gdiiyo 🤭🤭 mama,baba,anne,dede böyle şeyler söylüyo 😂 yattığı yerde gel dersem kollarını uzatıyo hemen odadan çıktığımı görürse kıyameti koparıyo 🤷 yanaklarımı yemeye bayılıyo 😂😂 bide o arada tabi saçlarımı yoluyo bugünümüze şükür çabuk büyüyolar 🥰🥰