Elifayla23 benim kızım da 3.5 aylık aynı dertten muzdaripim reflü olabilir diyorlar ancak doktorum alakası yok diyor kusuyor ama keyfi yerinde gülücükler saçıyor. Son olarak mamayı değiştirmeye karar verdim sma optipro kullanıyordum bugün Aptamil aldık şimdilik 2 kere içirdim henüz hiç kusmadı inşallah faydası olursa sonucu yine sizinle paylaşırım