Melek030 sizi cok iyi anlıyorum çünkü bizde artık neden bu kadar ağlıyor diye sürekli doktor doktor gezerdik hafta da bir kere en az doktorda alırdık soluğu ama her gidişimizde gaz cıkıyordu röntgende doktorumuz artık resmen gelmeyin artık dedi 😂 ki ben emzirmiyodum da sadece mama içiyordu siz yine de her yediğinize kimyon atın birde dediğim gibi bebeğin yapısı gazlıysa hiç bişeu yemeyip sadece su bile içseniz yine gaz yapacak doktorum bize böyle demişti zamanla geçecek sabretmekten başka çare yok damlalar vs pek işe yaramazlar zaten anlık bazı bebekleri rahatlatır sadece demişti gerçekten de öyleydi siz rahat olmaya çalışın elbet birgün geçecek sıcak su torbası muhakkak yapın deneyin doktorumuz tavsiye etmişti bize de