Mom077 Torr süt diyetini yeni acmış biri olarak hemen söylim canım çok katı bir diyet uyguluycaksın valla çok dikkat ederek hiç bir sekilde kacak ypmaman lazım pketli gıda dahi yemiyceksin canın çeke bilir herseyden ama yemiyeceksin sabırl gecicek insallah bunlar biz de 8 aydır diyetteydik bu gun istedigimiz gibi yiyoruz şimdi sabreden derviş muradına ermiş hesabı yapıcan canım😊
SertapHilal Bende diyetimi 1 ay önce açtım. 5 ay diyet yaptıktan sonra testler negatif çıktı çok şükür. Paketli gıdaların hepsinde süt olduğu için yememen lazım. Ben sebzeyle beslendim. Kahvaltıda patates, salatalık vs.
Torr Bebeğim emerken aşırı huzursuz hatta ememiyor mama vs de almıyor çok ağlıyor 40 günlük yarın başka bir doktora gidicez ama bir doktor tanıdığımıza sorduk süt ürünleri alerjisi belirtileri bar dedi diyet uygulucaksın dedi o sebeple ben de diyet uygulucam umarım emmesi düzelir ben katı diyet yapmaya razıyım yeterki huzurlu olsun bebeğim😔