Sütün yaramıyor tarzında ki yorumlar ne kadar incitici , hele ki emziren bir anne için söylenmeyecek kelimeler. Sağlıkçı olarak söylüyorum eğer doktorun kilo alımı yeterli başlama dediyse mama vermeni tavsiye etmem. Sütün çok ise ilk bir miktar sağ ön sütü yani sütün sulu kısmını sağmış olursun sonra aynı memeden emzir. Hem o yoğun ve tazikli gelişi de engellemiş olursun. Özellikle sabahları daha fazla olur memelerde şişlik o zaman yapabilirsin. Tabi her defasında sağma bebeğin ön süte de ihtiyacı var 😂 göğsün çok şiş olduğunda yaparsın