gg00 doğduğundan beri sürekli yeşil mukuslu kaka yapıyordu ve bitmek bilmeyen gaz sancıları vardı. Doktorumuz artık sarı kaka yapıyor olması lazım muhtemelen alerjisi vardır dedi. O zaman sadece emziriyordum. Denemek amaçlk 10 gün çok katı bir vegan diyetine girdim ara ara da mama veriyordum. Bu sürede her mama ve meme öncesi relactaz damla verdim laktoz intörelansı için. Yavaş yavaş kakası normale döndü ve artık hiç mukuslu kaka yapmadı. Ama bu süreçte sütüm bitti ve tamamen mamaya döndük. Aptamil prosnyneo mama ve relactaz damla ile devam ediyoruz yaklaşık 2,5 aydır. Doktorumuz hemen testlere sokmak istemedi bebeğimi, biraz gözlemleyelim eğer bir sonuç alamazsak o zaman detaylı bir tahlil yaparız dedi. Ama damla ve mama ile şuan alerjisini belli bir seviyede tutuyoruz. Alerjik bir bebek olması sebebi ile normal bebeklerden daha az uyuyor daha az yiyor ve daha fazla huysuzluk yapıyor. Gelişiminde herhangi bir sorun yok hamd olsun. Yavaş ilerliyoruz ama düzelecek inşallah, önümüzdeki ay ek gıda için görüşeceğiz doktorla bakalım o zaman nasıl bir yol izlenecek.