Nefes Cerenes26 bende kimseye yaptırmadım şimdi 4 ay 20 günlük eşim geçen hafta keseyim dedi izin vermedim elini kesersin belki dedim 😂🤣 benden başkası dikkat edemez gibi hissediyorum hep
aysegull Cerenes26 kırkı çıkmadan tırnak kesilmez hurafelerine inanmıyorum. Bir haftadan beri kesiyorum. Ama çok çabuk uzuyor ve jilet gibi keskinler. Yüzü çabuk iyileşiyor fakat çok dikkat etmek gerekiyor çünkü bebeğim göz korneasını çizmişti çok korktum doktora gittik çok şükür iyileşti. Kestikten sonra törpülemekte yarar var. 5,5 aylık oğluk ara ara hala çiziyor. Ama çevresini tanıması için de ellerini serbest bırakmak gerekiyor
Cerenes26 aysegull benimkinin de gözüne yakın yanağında çizik. Tehlikeli olabiliyormuş demekki geçmiş olsun 😕 hep elini yüzüne götürürken tutardım elini ama bi anlık boşlukta yaptı. Artık serbest bıraktım 😊
Kubra34 Cerenes26 Tırnak kesme konusunda bırakın şu milletin dediklerini lütfen,kesin kırılmasındansa saglıkla uzasın.Benim kızım da aşırı derecede yüzünü çiverdi hem de bir yerini degil ama herhani bir şey sürmüyordum kendi kendine geçiyordu.
Cerenes26 Kubra34 tatlı minik suratlar çizik içinde büyüyecek demek alışmam lazm🙂 Ellerini serbest bırakıyorum zaten. Başkasının kucağına vereceğim zaman kapatıyorum.
Eylul2018 Cerenes26 kesin tırnaklarını eldivensizde gezdirmeyin. Kendine zarar verir ben kesiyordum kızımın tırnaklarını hemen sinirlenince yüzüne saldırıyordu
Cerenes26 Eylul2018 Başkasının kucağına verince eldiven giydiriyorum. Eller hep yüzünde bnmkinin de bi anlık boşluğuma geldi emzirmek için hazırlanıyordum bi baktım çizmiş.
Cerenes26 AryamH yumuşaktı cesaret edemedim açıkçası. Ama dün kestim sert jilet gibiydi rahat kestim.
Cerenes26 Elifceli dinlediğim yok tabikide. Burda sizlere sordum kendimden emin olmak icin. Eldiveni 1bcuk 2 haftalık olduktan sonra cikarttim kullanmadik. Kesmedim daha yeni yeni tırnakları sert olmustu cnku . Evdekilere cevap veriyormuşum gibi hissettirdiniz bana.
Bebeminnie Alazcns bence sudocrem süreceğine tırnağını kes canm İnanmayın böylr şeylere ben daha 10 günlüktü kestm bana da dediler
Yagmur05 Cerenes26 benim bebeğim hergün çiziyo 1 aydan sonra takmadım çiziyo geçiyo onun tırnagı neki çiziği iz kalsın 🤷♀️
Cerenes26 Yagmur05 yumuşaktı tırnakları iz yapmadı çizdi kızardı geçti. Bu sefer kanattı yüzünü. Kestim artık bnde
Bebeminnie Alazcns törpüleyebilirsn kenarlarını bi de düz kesme oval yap Ben öyle yapıyorm hiç çizmedi yüzünü Hemde tutup bayağı tırmalıyor ama iz olmuyor