Zinnureyn Matmazell_ Matmazel’im 😍 Çiçeğiimm🌸 Eski kullanıcı ismim MeLtemm’di ☺️💕 Belki beni hatırlamazsın ama ben özledim senii 😚👭💕
Saksak sevimeyuboglu61 Peki ya isimlerin güzelliği 😍 bir oğlum var adı Alparslan şimdi kardeşi olucak Allahın izniyle erkek olsaydı kesinlikle Metehan dı kız olacağı için Asena 😍 ismiyle yaşasın evlatlarınız Allah bağışlasın 😇
Selkam sevimeyuboglu61 tarih öğretmeni falanmısınız ☺️ İsimler çok güzel bende bir tarih aşığı olarak 🥰
Merverasaye sevimeyuboglu61 işte hakiki türk isimleri:) Bende oğlum olursa Alparslan ve ya Kılıçarslan düşünüyorum:)
Ulkugokturk51 Bebegimmete kızım zeyneb 3 yaşında oğlum Süleyman 7 aylık kaynanam ve kayınbabamın isimleri ☺️☺️