uykucukoala sizi naif bulmuşlar. Benim iade etmem magazada 10 dk mi almazdi 😁 bana teshir satmissiniz haberim yok birde iade olmaz diyorsunuz boyle sacmalik mi olur diyin. Sikayet var.com var. Girin oraya sikayetinizi bana teshir urun oldugunu soylemeden sattiniz diye e bebek e sikayet edin. Yarin hemen donerler. Personelin sacma tavrinida muhakkak yazin. Aldığınız tarih saate kadar yazin ve fotofraf olarak faturasini ekleyin. Sonucu hemen alirsiniz