[silindi] Kızlar köfte harcı fazla geldi buzluğa koysam bir sorun olur mj yumurta var ya içinde o yüzden emin olamadım
Minikcivcivim [silindi] ben hep öyle yapıyorum. Taze çekilmiş kıyma alıyorum köfte yapıp şekil verip buzluğa atıyorum kolaylık oluyor.
[silindi] Asenana yok canm yeni çektirdim kıymayı şekil vermem lazım Mı yoksa poşete koyup atayım çok yoruldum ama
Sehers [silindi] Bız köfteyi fazla yaptığımızda yarısını pişirir yarısınida şekil vererek buzluğa koyuyoruz hiç birşey olmuyor.
GoGirl [silindi] yeni cektirdiysen at buzluga bisi olmuyor sekil verirsen kolay olur çıkarınca vermezsende bir sey olmaz cikartinca verirsin Sekil verirsen tepside soklama yap snr cikartip posete koy
Asenana [silindi] şekil verip atarsan birdahaki çıkarmanda kolay olur ama vermeden de atabilirsin bişey olmaz
[silindi] Minikcivcivim iç malzemeleri soğan sarımsak yumurta galeta unu maydanoz baharatlar aynı şekilde mi yapıyorsun belki yumurta bozulur mh diye endişeliyim
Minikcivcivim [silindi] biz yumurta koymuyoruz. Yumurta hariç diğer tüm saydıklarınız var. Biz hiç yumurtayla yapmayız. Birazda bayat ekmek içi koyarız.
Aselimb Hiç bişey olmaz ben hep 1 kg kıyma alırım köfte harcımı yapar şekil verip buzluğa atarım cokda güzel pratiklik oluyor
Gin [silindi] şekil verip buzluğa atabilirsiniz. Ben hep bolca hazırlayıp kızıma göre porsiyonlar halinde buzluğa kaldırıyorum. Çok pratik oluyor. ☺️