karabocuk geçen hafta bizim başımıza geldi 3 dün düşüremedik ateşi doktorumuz 38 olmadan ilaç verme dedi calpol ve fitil 37.5 dan aşağı düşürmedi pedifen verdi doktorumuz tavsiyesiyle kullandık o düşürdü sadece 3 günden sonra ateşi düşünce vücudunda kırmızı lekeler çıktı doktorumuzla sürekli iletişimdeydik muayeneye gittik meğerse 6. Hastalık geçirmiş bebeğim kızarıklıklardan anladı doktorumuz oda geçti çok şükür