yagmurkahraman Sevgili anneler doktorumuz newvit demir damlası yazdı ama hiç aklıma gelmedi nasıl kullanacağımızı sormak. Çünkü kutunun içinden iki şişe çıktı ve prospektusude içinden çıkmadı. Kullanan anneler acaba yardımcı olabilirler mi?
Organikumos yagmurkahraman kansızlığı mı var ? Yoksa rutin takviye olarak mı verdi 4 ayı bititmeniz sebebiyle. Eğer rutinse günde 5 damla olarak kullanıyoruz ama tedavi amaçlıysa doktorun oran belirtmesi gerekir. 😊
Gonulkalkayy yagmurkahraman ben kullanıyodum ama cok kötü bir tadı var demir yutmuş gibi oluyosun denedim hatta oğlum icmedi bıraktık pekmez veriyorum tabi benimki 1 yaşında 1 yaşına kadar kullandık ama zar zor 😥 ayına göre veriyosun örnek veriyorum 6 aysa 6 damla 7eyse 7 gibi
Neslyhn yagmurkahraman ayına göre değil. İnternetten prospektüs bulabilirsiniz aslında. Bebeğin kilosuna göre doz ayarı yapılıyor. Bebek 7 kg ise 7 ml damla veriyorsunuz. Yine de netleştirmek için satın aldığınız eczaneyi arayabilirsiniz, ya da herhangi bir eczaneden de sorabilirsiniz.
yagmurkahraman Organikumos normal kan damlası kullanıyorduk şimdi bunu verdi 9 aylık olduk. Ama içinden 2 şişe çıktı. Anlam veremedim 2 şişe olmasına. Biri yedek mi?
Organikumos yagmurkahraman 2 li paketini vermiş size eczane 😊 biri bitince diğerine devam edersiniz. Bu arada bir kutunun açıldıktan sonra kullanım ömrü 2 ay sadece bilginiz olsun.