Kızlar bebeğim yan kesici dişlerini çıkarıyor bundan sebep mi bilmiyorum 3-4 gündür ishal ve çok fena pişik oldu. Her gören zehirli ishal yada amipdir diyor moralim cok bozuk. Rota aşısını da yaptırdım. Bakteri olmazsa pişik olmaz diyor komşum ama geçen diş cıkarırken de böyle ishal olmuştu ama pişik olmamıştı. Başına böyle birşey gelen var mı nolur söyleyin. Sadece ishal den sebep pişik olmaz mı