Kızlar sabah post açmıştım hastanedeyiz diye devlet hastenesi. Yanımıza bi abla daha bebeğinle geldi ama sorun şu ki benim oğlum en küçük sese bile uyanıyor doktorlara özel oda için sorduk ücretli olan ama yok dediler. Aslında var cünki hamileliğimde özel odadaydım yanlız. Ne yapmam gerekiyor başkasına mı danışsam çocuğum rahat değil yanımızdaki ablada uyutmaya çalıştığımı gördüğü halde bebeği uyudu halde telefonda konuşuyor odada daha çok rahatsız oluyor bebeğim. Uyarmadık ama annem de yanımzda sürekli o şimdi seste uyuyamazki diyor duyguğu halde ses yapıyor. Ayıp olmasın diye onunda bebeği hasta bişey diyemiyorum 😞