Arkadaşlar lütfen yardımcı olun bilenler ikinci ameliyatim ama bir ay oldu hâlâ ağrısı sızısı geçmiyor özellikle ayaktayken birazcık iş yaptığımda gece yatağa uzandığımda normal mi geçmesi gerekmezmi sanki hiç geçmeyecek mis gibi beni korkutuyor benim gibi yaşayanlar varmı nekadar sürede geçer ağrı sızı