Sağlık ocağının verdiği demir damlasını kullanmayın lütfen. Kusma, kabızlık gibi problemler yapıyor. Ben de sonuçta bunu bebeklere veriyorlar ne kadar kötü olabilir ne kadar zararlı olabilir diye düşünüp kullandım ama bebeğim kabız oldu ve en sonunda 11.gün hastaneye gidip lavman yaptırdık. Bestiron öneririm demir damlası olarak biz onu kullanıyoruz 11 aylık olduk geçenlerde tahlil yaptırdık kan değerlerimiz de güzel çıktı. Bestiron güzel ve içeriği temiz kaliteli bir demir damlası. Her gün kilosu kilosu kadar vereceksiniz. 10 kiloysa 10 damla gibi.. Sağlıkla büyüsün bebişiniz