Bugün 40 günlügüz gögüs uclarım olmadıgından 25 gün sagarak besledim suan sag gögsümü tutuyor sagarken ucu birazda olsa çıktı ama solun hiç ucu çıkmadı tamamen gömük silikon ucada gelmiyor benm gibi tek gögüs emzirip sütü yeten var mı şuan mama destekli gidiyoruz ayrıca emzirme bittikten sonra gögüs boyutlarım eşitlenir mi soldn baştan berii çok az süt geliyor sagmaya vaaktim olmuyor arada sagdıgında en fazla 10 cc geliyor ama sürekli akıyo bu düzelir mi çokça soru sordum ama helpp..!