Tkn ay sorma ben de noldu çocuguma karnımı ağrıyo bişeyimi var diye diye kendimi yiyorum iki gündür şükür yaşayanlar varmış okadar huysuz okadar ağlat okadar uykusuz olduki iki gündür kafayı yedirtiyo bana kucakda gezdir yok yatırsanda yok gazı olmadığına eminim uyutmim konuşim oynim onunla diyorum yok anacım yok ne istediğini anlamıyorum ağlaması bile değişti bağıra vağıra boğazı kuruyo öksürerek yine ağlamaya çalıyo aşısı var persembe ozaman kontrol ettiecektim 🤦