RasayiAA Eşime 2 adet büyük pide vermişler yiyemedik taze taze buzluğa attım 1 hafta oluyor. Isıtıp yesek sorun olur mu yada nasıl değerlendirebilirm.
OncedenGurme RasayiAA salçalı sosla ıslatıp köftelerin altına koyabilirsiniz. Islama köfte diyorlar, güzel oluyor 😊
jap RasayiAA ısıtıp yiyebilirsiniz. Değişik bişey olsun derseniz çakal pidesi diye aratın netten çok güzeldir 😊
asaf_3545 RasayiAA bende bugün degerlendirdim fırına attım üstünde kaşar üstüne sucuk salam pizza gibi oldu
Mom077 RasayiAA Üstünü alıyorum canım az bişey sonra domatesli sos yapıp normal mazemesini koyup kasar serpip koy fırın güzel oluyor öle